قهوه الفراعنه


عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

منتدى عام لكل المواضيع وكل الاستفسرات والاراء المختلفه

ان منتدى قهوه الفراعنه سوف يكون عند حسن ضنكم بعد اشتراككم وعرف المواضيع الختلفه فيه وانا بصفتى الامن العام للمنتدى اتمنى ان يكون له اهميه عندكم كى اهتم به اكثر
منتدى قهوه الفراعنه يقدم لكم جميع مات يحتاجه الشباب فى اعماله اليوميه وعرف افكاره والعمل على تنفيذها
I LOVE IT SO MATCH
اهلا بيك فى منتدى قهوه الفراعنه مرحبا من قبل الادمن واهلا بك زائرا وعضوا admin مصطفى حمدى
السلام عليكم اعضاء منتدى الفارعنه الان يوجد حميع ما يتمناه العضو من جديد فى كل المجالات وشكرا لكم لزياره المنتدى تحيه خاصه لكم من قبل الادمن MOSTAFA HAMDY
نحن نشكر العضو ماتركس لانه قد ساهم بمواضيغه الروعه
ارجعى للفرعون الصغير المملكه على وشك الدمار بنحبك يا ميرنا
بنحبك يا درش مستنيينك بعد الامتحانات بالانفراد والتميز
ربنا يوفقك فى دراستك وامتجاناتك بنحبك كلنا
انت فين يا بيسوا الدنيا مظلمه من غيرك
فيييييييييييييين افيهاتك يا درجبا مستنيينك
شمبوليه ووووووووووو بس
فينك يا حبيبى وحشااااااااااااااااانى موضيعك الى دايمن بتفدنا بنحبك
اديب الزمن الجميل فيييين ابدعاتك يا اديبنا بنحبك
ايه يا زعيم مش ناوى تضحكنا شويه عشان وحشنا كل حاجه فييييييييييييييييييييك
حبيب الكل فين اافلامك الجميله الى دايما بتمتعنا بنحبك يا رميوو
الفرعون الروش بنحبك جدا وتحيه خاصه لكل اهل العريش بنحبك
فيينك يا لوله وحشانا المنتدى من غيرك مظلم
الرقيق فينك وفين رقتك
الرومانسى بنحبك يا اسلام ومستنيين اخر حاجه فى الرومانسيه
فينك يا حسن يا عدلى محتجينك
بجد احنا محتاجنلك فى النتدى لانانا بنححححححححححححححححححححبك كلنا مستنيينك بع الامتحنات ربنا معاكى
انا بشكر كل الاعضاء فى النتدى لانى فخور بيهم جدا بحبك كلكم اوىىىىىىىىىىىىىى
مرحبا بك يا ابو عمر فى منتداك قهوه الفراعنه نتمنى ان نصل الى حسن ظنك
نورت يا هشاااااااااااااام قهوه الفراعنه وورينا هاتادملنا ايه
نورت يا على قهوه الفراعنه
منور والله قهوه الفراعنه نتمنتى ان تراك دائما فى قهوه الفراعنه
اهلا بيكى يا ريهام فى منتداكى قهوه الفراعنه الى بينور علطول بوجودك
كيمو كيمو كيمو منور يا حبيبى
فينك يا محمد يا شرباش المنتدى ملوش طعم من غيرك يا صحبى ربنا يوفقك بالسلامه ويخلصك من الامتحانت بخير واحنا كلنا مستنيينك
نورت يا احمد يا عبد الوهاب قهوه الفراعنه ونتمنى ان نراك دائما من اصدقائنا
منور يا كريم يا بيبو قهوه الفراعنه وبنقول فينك من زمان
WELCOM TO YOU نرمين
اهلا بيكى يا سوكا فى قهوه الفراعنه
اهلا ببيكى با نيرمين فى قهوه الفراعنه نتمنى ان نصل الى حسن ظنك
اهلا بيك يا حسام فى منتدى قهوه الفرعنه
اهلا بيك يا معاذ فى المنتدى قهوه الفرعنه
نورتنا يا مصطفى يا منصور والله اتمنى ان تكون معانا علطول فى المنتدى وتنورنا بموضيع الجميله
نورتنا يا محمد بك مسعود وشكر جدا على موضيعك الجميله جدا اتمنى ان تكون معانا علطول فى المنتدى
WELCOME TO YOU MEME TO PHARANA COFFE اهلا بيكى فى المنتدى نورتينا
WELCOME EKMAO TO قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا مصطفى الكنج فى المنتدى فين مواضيعك الجميله
اهلا بيك يا HARYنورتنا يا درش فى المنتدى اتمنى ان تشاركنا فى المنتدى مصطفى شرباش
ROSE JANNA WELCOM قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا احمس فى منتدى قهوه الفراعنه
اهلا بيك فى منتدى هوه الفراعنه اتمنى انه يكون عجبك FRIXEE
اهلا بيك يا جيمى فى منتدى قهوه الفراعنه نورت يا صحبى يارب يعجبك
CAN I اهلا بيك فى منتدى قهوه الفارعنه انتمى انه يكون عجبك المواضيع الى فيه شكرا
LOST LOVE اهلا بيك فى منتدى قهوه الفراعنه انحا فرحنين انك بقيت معانا فى المجموعه شكرا يارب يعجبك
TOMYGAA اهلا بيك فى منتدى قهوه الفراعنه اتمنى انه يكون عجبك
اهلا بيك يا امين فى منتدى قهوه الفراعنه نورتنا يا معلم
اهلا بيك ملبورو فى منتدى قهوه الفراعنه اتممنتى انك تكون احترك المنتدى الصحيح الى فى بالك واتمنى انه يكون عجبك شكرا
اهلا بيك يا حسام فى قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا يوسف فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيكى يا راما فى قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا حبشى فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيك يا ابو مازن فى قهوه الفراعنه منورنا وممتعنا بمواضيعك الجميله
WELCOM FRINDS 4 EVER I HOOP LIKE IT
اهلا بيكى منون ياااارب يكون المنتدى قد لقيى اعجابك ويارب تفضلى معانا علطول
اهلا بيكى با احلى سندرلا فى الكون يارب المنتدى يكون عجبك وتمكونى من اصدقائنا علطول
اهلا بيك يا محمد يا عاسور فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون المنتدى عاجبك
اهلا بيك يا استاذ حسين عبدو يا رب بكون المنتدى قد نال اعجابك ونحن جميعا نتمنى ان تكونا معانا دائما شكرا
اهلا بيكى نانى نور فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيكى NANI فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيك يا ابو مريم يارب يكون المنتدى عجبك ونال اعجابك وده هدفنا الوحيد شكرا لانضمامك معنا
اهلا بيك عصفور الجنه فى منتدانا ومنتداك قهوه الفراعنه ويارب نكون عند حسن ظنك
اهلا بيك NOUR فى منتدانا ومنتداك قهوه الفراعنه ويارب نكون عند حسن ظنك
منورانا يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ساره هانم فى قهوه الفراعنه

التبادل الاعلاني

دخول

لقد نسيت كلمة السر

التبادل الاعلاني

راديو محطه مصر


    قصة فارس الأحلام...

    شاطر

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    قصة فارس الأحلام...

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الأربعاء يونيو 24, 2009 5:25 pm


    فارس الأحلام .. عريس الغفلة.. الذى تنتظره كل فتاة فى أحلامها.. ليخطفها على حصانه.. ويطير بها إلى عش الزوجية فوق السحاب..
    وعريس الغفلة لا يأتى هذه الأيام سريعا كما كان يحدث أيام زمان .. وربما يطول انتظاره أياماً وشهور بل سنوات طويلة وقد لا يأتى بالمرة..
    وبات البحث عن عريس من المهمات الصعبة فى حياتنا..
    وأصبحت كل بنت تبحث عن بختها فى حجر أختها كما يقول المثل الشعبى حتى فوجئت "فتاتنا" التى تبحث عن فارس أحلامها بإعلان فى أحدى الصحف عن افتتاح متجر بيع العرسان حسب الطلب وبالمواصفات المطلوبة حسب المزاج!
    هرولت فتاتنا إلى هذا المتجر الذى كتب على بابه شروط اختبار العريس..وبين هذه الشروط أنه
     لايمكن للفتاة الدخول إلى هذا المتجر الا مرة واحدة فقط
     ويمكنها الاختيار من طابق واحد فقط
     ويمكنها أيضا الصعود إلى الطابق تلو الآخر ولكنها لاميكن العودة إلى أحد الطوابق فى الأدوار السفلى.
    دخلت الفتاة إلى المتجر لعل وعسى تجد ابن الحلال .. فارس الأحلام المنتظر .. فوجدت فى الطابق الأول لافتة تقول: الرجال هنا لديهم وظيفة وملتزمون.. نظرت إلى اللافتة ولم تدخل وفضلت الصعود إلى الطابق الثانى حيث وجدت لافتة مكتوب عليها: الرجال هنا لديهم وظيفة وملتزمون ويحبون أطفالهم..
    واصلت الصعود رغبة منها فى الحصول على على مزايا أفضل، حتى وصلت إلى الطابق الثالث فوجدت لافتة تقول: الرجال هنا لديهم وظيفة وملتزمون ويحبون أطفالهم وشكلهم جذاب وأنيق..
    صعدت للطابق الرابع غير مهتمة بما قرأته فى لافتة الدور الثالث.. ووصلت للطابق الرابع وكانت اللافتة هذه المرة أفضل فى المزايا حيث كانت تقول: الرجال هنا لديهم عمل وملتزمون ويحبون أطفالهم وشكلهم جذاب وأنيق ويساعدون زوجاتهم فى أعمال المنزل..
    فوقفت قليلاً أمام هذه المواصفات وقالت: يا لها من فرصة .. سأدخل فورأً ولكنها سحبت قدمها قبل الدخول وواصلت الصعود حتى وصلت إلى الطابق الخامس حيث وجدت اللافتة تقول: وملتزمون ويحبون أطفالهم وشكلهم جذاب وأنيقون رومانسيون مع زوجاتهم ويساعدونها فى أعمال المنزل.. فوقفت مرة أخرى حتى وصلت للطابق السادس حيث وجدت لافتة تقول انتى الزائرة رقم 4.272.011 ولا يوجد رجال فى هذا الطابق.. ولكنه تم تخصيصه لبرهان ان النساء لايمكن إرضائهن أبدا .. وشكراً لك عزيزتى الزائرة وأنتبهى وأنتى تخرجين من المتجر ..
    عادت الباحثة عن فارس الأحلام تجر أذيال الخيبة والندم .ز وقررت بعد هذه الزيارة أن تقبل أى فارس أحلام يتقدم اليها حتى ولو كان بدون حصان يخطفها عليه!!..

    كوين

    عدد المساهمات : 2077
    نقاط : 2953
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    العمر : 23

    رد: قصة فارس الأحلام...

    مُساهمة من طرف كوين في الأربعاء يونيو 24, 2009 8:35 pm

    شكرا ليك قصة هايلة الوليه دي انا مش مستريحالها هههههههههههههههه

    kimo

    عدد المساهمات : 90
    نقاط : 164
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: قصة فارس الأحلام...

    مُساهمة من طرف kimo في الجمعة يوليو 24, 2009 7:59 am

    ههههههههههههههههه جميله منك وده علشان يعرفوا ان النساء ناقصات عقل ودين

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    رد: قصة فارس الأحلام...

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الجمعة يوليو 24, 2009 12:28 pm

    مين قال انهم ناقصات عقل ودين دول بلس وحنيه وعقل بليغ

    ريال مدريد

    عدد المساهمات : 177
    نقاط : 309
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 22/05/2009

    رد: قصة فارس الأحلام...

    مُساهمة من طرف ريال مدريد في الإثنين يوليو 27, 2009 4:11 am

    هههههه موضوع رائع بس الستات مش ناقصات دين متقولوش كده علشان حرام نقول كده وعقلهم يوزن بلد بس مش فى كل الحالات الاعتراف بالحق فضيله

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين ديسمبر 05, 2016 1:31 am