قهوه الفراعنه


عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

منتدى عام لكل المواضيع وكل الاستفسرات والاراء المختلفه

ان منتدى قهوه الفراعنه سوف يكون عند حسن ضنكم بعد اشتراككم وعرف المواضيع الختلفه فيه وانا بصفتى الامن العام للمنتدى اتمنى ان يكون له اهميه عندكم كى اهتم به اكثر
منتدى قهوه الفراعنه يقدم لكم جميع مات يحتاجه الشباب فى اعماله اليوميه وعرف افكاره والعمل على تنفيذها
I LOVE IT SO MATCH
اهلا بيك فى منتدى قهوه الفراعنه مرحبا من قبل الادمن واهلا بك زائرا وعضوا admin مصطفى حمدى
السلام عليكم اعضاء منتدى الفارعنه الان يوجد حميع ما يتمناه العضو من جديد فى كل المجالات وشكرا لكم لزياره المنتدى تحيه خاصه لكم من قبل الادمن MOSTAFA HAMDY
نحن نشكر العضو ماتركس لانه قد ساهم بمواضيغه الروعه
ارجعى للفرعون الصغير المملكه على وشك الدمار بنحبك يا ميرنا
بنحبك يا درش مستنيينك بعد الامتحانات بالانفراد والتميز
ربنا يوفقك فى دراستك وامتجاناتك بنحبك كلنا
انت فين يا بيسوا الدنيا مظلمه من غيرك
فيييييييييييييين افيهاتك يا درجبا مستنيينك
شمبوليه ووووووووووو بس
فينك يا حبيبى وحشااااااااااااااااانى موضيعك الى دايمن بتفدنا بنحبك
اديب الزمن الجميل فيييين ابدعاتك يا اديبنا بنحبك
ايه يا زعيم مش ناوى تضحكنا شويه عشان وحشنا كل حاجه فييييييييييييييييييييك
حبيب الكل فين اافلامك الجميله الى دايما بتمتعنا بنحبك يا رميوو
الفرعون الروش بنحبك جدا وتحيه خاصه لكل اهل العريش بنحبك
فيينك يا لوله وحشانا المنتدى من غيرك مظلم
الرقيق فينك وفين رقتك
الرومانسى بنحبك يا اسلام ومستنيين اخر حاجه فى الرومانسيه
فينك يا حسن يا عدلى محتجينك
بجد احنا محتاجنلك فى النتدى لانانا بنححححححححححححححححححححبك كلنا مستنيينك بع الامتحنات ربنا معاكى
انا بشكر كل الاعضاء فى النتدى لانى فخور بيهم جدا بحبك كلكم اوىىىىىىىىىىىىىى
مرحبا بك يا ابو عمر فى منتداك قهوه الفراعنه نتمنى ان نصل الى حسن ظنك
نورت يا هشاااااااااااااام قهوه الفراعنه وورينا هاتادملنا ايه
نورت يا على قهوه الفراعنه
منور والله قهوه الفراعنه نتمنتى ان تراك دائما فى قهوه الفراعنه
اهلا بيكى يا ريهام فى منتداكى قهوه الفراعنه الى بينور علطول بوجودك
كيمو كيمو كيمو منور يا حبيبى
فينك يا محمد يا شرباش المنتدى ملوش طعم من غيرك يا صحبى ربنا يوفقك بالسلامه ويخلصك من الامتحانت بخير واحنا كلنا مستنيينك
نورت يا احمد يا عبد الوهاب قهوه الفراعنه ونتمنى ان نراك دائما من اصدقائنا
منور يا كريم يا بيبو قهوه الفراعنه وبنقول فينك من زمان
WELCOM TO YOU نرمين
اهلا بيكى يا سوكا فى قهوه الفراعنه
اهلا ببيكى با نيرمين فى قهوه الفراعنه نتمنى ان نصل الى حسن ظنك
اهلا بيك يا حسام فى منتدى قهوه الفرعنه
اهلا بيك يا معاذ فى المنتدى قهوه الفرعنه
نورتنا يا مصطفى يا منصور والله اتمنى ان تكون معانا علطول فى المنتدى وتنورنا بموضيع الجميله
نورتنا يا محمد بك مسعود وشكر جدا على موضيعك الجميله جدا اتمنى ان تكون معانا علطول فى المنتدى
WELCOME TO YOU MEME TO PHARANA COFFE اهلا بيكى فى المنتدى نورتينا
WELCOME EKMAO TO قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا مصطفى الكنج فى المنتدى فين مواضيعك الجميله
اهلا بيك يا HARYنورتنا يا درش فى المنتدى اتمنى ان تشاركنا فى المنتدى مصطفى شرباش
ROSE JANNA WELCOM قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا احمس فى منتدى قهوه الفراعنه
اهلا بيك فى منتدى هوه الفراعنه اتمنى انه يكون عجبك FRIXEE
اهلا بيك يا جيمى فى منتدى قهوه الفراعنه نورت يا صحبى يارب يعجبك
CAN I اهلا بيك فى منتدى قهوه الفارعنه انتمى انه يكون عجبك المواضيع الى فيه شكرا
LOST LOVE اهلا بيك فى منتدى قهوه الفراعنه انحا فرحنين انك بقيت معانا فى المجموعه شكرا يارب يعجبك
TOMYGAA اهلا بيك فى منتدى قهوه الفراعنه اتمنى انه يكون عجبك
اهلا بيك يا امين فى منتدى قهوه الفراعنه نورتنا يا معلم
اهلا بيك ملبورو فى منتدى قهوه الفراعنه اتممنتى انك تكون احترك المنتدى الصحيح الى فى بالك واتمنى انه يكون عجبك شكرا
اهلا بيك يا حسام فى قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا يوسف فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيكى يا راما فى قهوه الفراعنه
اهلا بيك يا حبشى فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيك يا ابو مازن فى قهوه الفراعنه منورنا وممتعنا بمواضيعك الجميله
WELCOM FRINDS 4 EVER I HOOP LIKE IT
اهلا بيكى منون ياااارب يكون المنتدى قد لقيى اعجابك ويارب تفضلى معانا علطول
اهلا بيكى با احلى سندرلا فى الكون يارب المنتدى يكون عجبك وتمكونى من اصدقائنا علطول
اهلا بيك يا محمد يا عاسور فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون المنتدى عاجبك
اهلا بيك يا استاذ حسين عبدو يا رب بكون المنتدى قد نال اعجابك ونحن جميعا نتمنى ان تكونا معانا دائما شكرا
اهلا بيكى نانى نور فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيكى NANI فى منتدى قهوه الفراعنه يارب يكون عجبك
اهلا بيك يا ابو مريم يارب يكون المنتدى عجبك ونال اعجابك وده هدفنا الوحيد شكرا لانضمامك معنا
اهلا بيك عصفور الجنه فى منتدانا ومنتداك قهوه الفراعنه ويارب نكون عند حسن ظنك
اهلا بيك NOUR فى منتدانا ومنتداك قهوه الفراعنه ويارب نكون عند حسن ظنك
منورانا يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ساره هانم فى قهوه الفراعنه

التبادل الاعلاني

دخول

لقد نسيت كلمة السر

التبادل الاعلاني

راديو محطه مصر


    البيت بيتك

    شاطر

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في السبت سبتمبر 05, 2009 4:40 am

    ازيكم الاول احنا لعبناكتيييير تعالو نلعب اللعبه الاسريه دى هتجمعنا مع بعض



    الله ازاى
    بوصوووو
    نتخيل اننا اخوات وعايشين فى بيت واحد وكل يوم بقى نقول احنا عملنا كذا
    وكذا من الاخر نعيش حياه اسريه مقالب فى بعض ضحك وهزار وكدا
    ابدوا انتوا

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في السبت سبتمبر 05, 2009 4:41 am

    انتووووووووووووووووووو لسة نايمين

    اصحوووووووووووووووووووووووووووووووو

    كوين

    عدد المساهمات : 2077
    نقاط : 2953
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    العمر : 23

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف كوين في السبت سبتمبر 05, 2009 6:13 pm

    واضح انهم نايمييييييييييين خالص

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الأحد سبتمبر 06, 2009 5:51 am

    هههههههههههههههههههه انا عايزه افطر حد بروح يجيب الفطار بس ولا فول ولا طعميه ولا كشرى ولا ستدوتسات ولا دلفرى ولا طبيخ ولا معلبات ولا اى حاجه من السوبر ماركت
    اختاروا حاجه تانيةغير دول

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الأحد سبتمبر 06, 2009 6:02 am

    حاااااااااااااااااااضر حاضر
    انا انزل اجيب الفطار
    ومهد شكلها صايمة علطول محدش يعمل حسبها فى اكل خالص

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الأحد سبتمبر 06, 2009 6:07 am

    هههههههههههههههههههههه طب خلاص خلاص هاتوا الاكل واشوف اكل والا اكل

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الأحد سبتمبر 06, 2009 9:43 am

    لا انا هاعلاقلك كلوكوز احسن لانك نفسك مسدودة

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الأحد سبتمبر 06, 2009 12:04 pm

    هههههههههههههههههههههه انا نفسى مسدوده وانا يا عينى مخلص على العنب بس مش بتاكل ياحرام عندك انيميت عنب

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في الأحد سبتمبر 06, 2009 1:55 pm

    قومي يا مهد روقي الشقه ونظفيها وانت يا فرعون امسح السلم
    واغسل المواعين بسررررعه

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:14 am

    ياسلام اشمعنا انا ما تقومى انتى او اى واحدة تانية ماليش دعوه وبعدين انا بقوم افطر وانام تانى

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الإثنين سبتمبر 07, 2009 4:54 am

    يا سلام انا اللى هامسح لسلم وهاغسل المواعين
    ده على اساس ان سندريلا هى اللى هاتنزل الشغل
    قومى يا سندريلا لوحدك روقى الشقة وامسحى السلم واغسلى المواعين واعملى الغدا وسيبى مهد نايمة ويلا بسرررررررررعة مش عايز كلام كتير
    ايه مش هاعرف احكم البيت من اولها ولاايه

    كوين

    عدد المساهمات : 2077
    نقاط : 2953
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    العمر : 23

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف كوين في الإثنين سبتمبر 07, 2009 4:44 pm

    لا مش هتعرف ويلا قوم اعملك حاجة بدل مانت قاعد كده كلام وخلاص انت ومهد ايه ده دي مبقتشي عيشه

    راما

    عدد المساهمات : 766
    نقاط : 1295
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 24/07/2009
    العمر : 24

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف راما في الإثنين سبتمبر 07, 2009 7:29 pm

    صدقتى ياكوين الاستاذ مش عايز يمسح السلم ولاحتى يغسل المواعين ومهد هتنام بعد الفطار مش عارفة الواحد مش هيعرف يحكم البيت دة ولا اية

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 5:58 am

    ههههههه ايه ده هما جاين على انا والفرعون كده ليه بقولك ايه يا فرعون تعالى نعمل مظاهره لا لغسيل المواعين ومسح السلالم اليوم من طرفنا لابد ان يعمله احد غيرنا

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 6:05 am

    ايه ده عارفة يا مهد اظاهر انهم اخواتنا من ام تانية
    بس ولا يهمك هما التلاتة هيغسلو وهيمسحو ويطبخوا وانا الراجل فى البيت ده وهاعيشهم فى عذاااااااااااااااااااااااااااااااااب

    مهد مصطفى

    عدد المساهمات : 1177
    نقاط : 1943
    السٌّمعَة : 1
    تاريخ التسجيل : 17/04/2009
    العمر : 27
    الموقع : هيكون جامد جدا

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف مهد مصطفى في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 6:07 am

    هههههههههههههههههه ايوا كده وانا مع راجل البيت الاشكال دى لازم ترجعها لعصر سى السيد وانا اؤيدك

    كوين

    عدد المساهمات : 2077
    نقاط : 2953
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    العمر : 23

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف كوين في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 8:06 am

    لا انا محدش يقدر يحكمني ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لا راجل البيت ولا ست البيت

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 11:24 am

    لالالالالالالالالالالالالا
    بلاش يا فرعون عشان متشوفش مني الوش التاني
    واقوم روك واغسل احسنك ماشي وانا بتكلم بالذوق و بعدين الشبشب هو الي هيتكلم

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 12:24 pm

    ايه يا سندريلا بلاش انتى وعلى رأى المثل
    اللى بيته من ازاز ميغيرش هدومه فى الصالون
    يلا قومى بقى امسحى المنتدى كله قسم قسم وموضوع موضوع ورد رد
    عايز اشوف المنتدى ده بيبرق وعلى فكرة انا الشبشب بتاعى بيتكلم بالصينى
    بيرقص على وحدة ونص لو تجربى
    وممكن تستعينى بصديقين يساعدوكى راما وكوين

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 12:40 pm

    اشمعنا راما وكوين انت هتعمل علينا بلطجي ولا ايه وانا بقي مش بستعين بحد
    واسكت احسنلك وعلي راي المثل
    اتقي شر الحليم اذا غضب

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 12:54 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    خلاص انا ممكن ابيع مهد واخليها تمسح معاكم
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    وعلى رأى حليم
    جبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 12:58 pm

    يا جماعة انا عايز اقولكم
    كل الكلام اللى فى الموضوع ده بهدف الهزار والضحك
    علشان ماحدش يزعل ابدا
    وانتوا فعلا كلكم اخواتى من غير لعب

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:00 pm

    اكيد طبعا واحنا بنهزر مع بعض
    نرجع للموضوع
    تبيع مهد يعيني بيسبك في اوقات الشده
    ههههههههههههههههههههههه

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:10 pm

    اه ه ه ه ه
    لا انا مابعش مهد انا بهزر معاها
    تعالو بقى نعد مع بعض اعدة اخويا كلنا ونبطل خناق ونتفق على شغل البيت
    وطبعا بما انى الراجل فأنا ماليش فيه

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:14 pm

    لالالالالالالالالالالالالالا
    لازم كلنا نتعادل يعني الراجل زي الست ولا ايه
    احسن نقوم عليك كلنا

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:17 pm

    البيت ده مش عايزمصاريف لازم انا اشتغل علشان اصرف عليكم
    والراجل ذى الست ده فى الافلام بس

    السندريلا

    عدد المساهمات : 934
    نقاط : 1370
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 02/08/2009

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف السندريلا في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:21 pm

    لا انا هشتغل وانت تسد مكاني
    وكلهم هيشتغلوا وانت تعمل بدلنا بقي

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:39 pm

    لا ده عند بقى
    وانا ماقبلش ان البنات تشتغل
    ده انتو بنات تعبانة مش عارفين تروقوا شقة
    بنات فافى

    كوين

    عدد المساهمات : 2077
    نقاط : 2953
    السٌّمعَة : 6
    تاريخ التسجيل : 21/05/2009
    العمر : 23

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف كوين في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 3:35 pm

    خلاص يافرعون اطلع انت شغلك وانا وراما والسندريلا ومهد هنتفق علي شل البيت انت برضه الراجل بس عارف ان طلعت والفلوس اللي جبتها ضيعتها هنا وهنا هتشوف مننا الوش التاني ايوة خلينا محترمين احسن

    الفرعون
    مشرف عام اول
    مشرف عام اول

    عدد المساهمات : 716
    نقاط : 1032
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: البيت بيتك

    مُساهمة من طرف الفرعون في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 5:37 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    يا بنت عيب لما تكلمى اخوكى الكبير كده
    وخلوا بالكم من السندريلا علشان دى مابتهداش
    واوعوا تمسكوها الكبريت غلط

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد ديسمبر 11, 2016 6:44 am