بدت القصه لما كان سعد يدق على صديقه خالد
ودار بينهم هذا الحوار
سعد: اذيك يا خالد اخبارك ايه00
خالد: الحمد لله و انت 00
سعد: بخير الله يسلمك ويرضا عليك الا ما ودك تطلع معي بودي لالااسكندريةاختي نورة لخالتي ونروح بعدين لمارينا ايه رايك
خالد: والله فكره بس احراج يعني اروح معنا اختك و.. 00
سعد: لااااااا ابد مفهاش حاجة بعدين نورة زي اختك
خالد: طيب اتكلنا على الله
وطبعا نورة كانت تموت فى بخالد فركبت وراه بالسياره
وكتبت بورقه
(خااالد انا بحبك كلمني على رقم 00000)
واول ماركبت قامت وحطتها فى ايد خالد بدون ما يحس اخوها
المهم ان خالد قام يقول في نفسه : والله احراج اخوها جنبي وهو اعز اصدقائي وعايزانى اكلمها صدق قليلة ادب
طبعا البنت ما عجبها ان الولد نفضلها قامت تنغزه وتسوي له حركااااااااااااااات !!!
هو يروح يمين وهي ورااااه تنغزه ومسكين يروح يسار و يبعد عنها وفي نفس الوقت طبعامش عايز يحسس اخوها ان في حاجة بتحصل عشان ماتحصلش مشكلة وكارثة.....
وشوية و خالد صرخ في وجه سعد وقاله وقف .....
رد عيه سعد وقاله سلامات خير ان شاء الله ....
خالد انحرج مش عارف يقول ايه يقول ......وقال لسعد بس شفتك تعبان قلت وقف وانا اسوق مكانك لا تودينا في داهيه قام وبدل مع سعود سواقه علشان يبعد عنها. الا ان نورة (ان كيدهن عظيم ) قالت لأخوها وقف السيارة عايزة اروح الحمام ...
وفعلا وقف ونزلت وبعدين رجعت ركبت لكن من جهة خالد ورجعت لحركاتها والولد صبر لين وصلوا اسكندرية
ولما وصلو لقوا خالتها فى مشوار .... راحوا فندق وما لقوا الا جناح واحد فاضي ..... فحطوا نوره في غرفه مستقله وافصلوها بستار ....وخالد وسعد في الغرفه الثانيه ....
دخل خالد ياخذ دش وسمع سعد ويقوله انا بروح اكمل اجرائتات الفندق واطلب العشا ....ارتبك خالد وقاله لا تتاخر ...... طول سعد تحت وخالد منتظر داخل الحمام مش عايز يطلع خايف من نوره ...... وراحت نص ساعه وساعه وسعد ما رجعش فقرر انه يطلع من الحمام ويروح يقفل الغرفه على نفسه ......
اول ما فتح الباب والا الموبايل بتاعه يرن رنة رساله والثانيه وراها فاخذ الموبايل وقرا الرساله لقى فيه ( حبيبي خالد معاك نوره ممكن تجي الغرفه عندي. سعد اتصل وقال هيتاخر شوية ).....
اول ما قرى الرساله ويروح جري على غرفته ويفتح النور ويلقى وحده جالسه على السرير ومغطيه وجهها ..... خالد مش عارف يعمل ايه وقعد يسب ويلعن ويقولها خافي ربك !!! اخوك معاناواحنا اصدقاء يعني عايزةفضيحة ؟؟!! قامت وحضنته وفى اللحظة دى يدخل سعد اخوها ........
في هذه اللحظه ماذا هيكون رد فعل خالد .......
وكيف موقفه قدام سع د .......
وهيقوله ايه ........
وهل ممكن يصدقه .......
والمسكين جاتله صدمة واغمى عليه ......
سعد وأخته يضحكوووون ضحك هستيرى ويحاولوه يصحو خالد ويحاولو يقومونه .. ويقولون له قووم قووووووووم مافي نوره ولا شي ... طبعا اخت سعد مش بنت!! دى واحد من الشباب بس لابس عباه وعامل نفسه بنت عشان يعمله مقلب ومسكين خالد اكلها أكـــــــــــــــــــل هههههههههههههههههههه
ودار بينهم هذا الحوار
سعد: اذيك يا خالد اخبارك ايه00
خالد: الحمد لله و انت 00
سعد: بخير الله يسلمك ويرضا عليك الا ما ودك تطلع معي بودي لالااسكندريةاختي نورة لخالتي ونروح بعدين لمارينا ايه رايك
خالد: والله فكره بس احراج يعني اروح معنا اختك و.. 00
سعد: لااااااا ابد مفهاش حاجة بعدين نورة زي اختك
خالد: طيب اتكلنا على الله
وطبعا نورة كانت تموت فى بخالد فركبت وراه بالسياره
وكتبت بورقه
(خااالد انا بحبك كلمني على رقم 00000)
واول ماركبت قامت وحطتها فى ايد خالد بدون ما يحس اخوها
المهم ان خالد قام يقول في نفسه : والله احراج اخوها جنبي وهو اعز اصدقائي وعايزانى اكلمها صدق قليلة ادب
طبعا البنت ما عجبها ان الولد نفضلها قامت تنغزه وتسوي له حركااااااااااااااات !!!
هو يروح يمين وهي ورااااه تنغزه ومسكين يروح يسار و يبعد عنها وفي نفس الوقت طبعامش عايز يحسس اخوها ان في حاجة بتحصل عشان ماتحصلش مشكلة وكارثة.....
وشوية و خالد صرخ في وجه سعد وقاله وقف .....
رد عيه سعد وقاله سلامات خير ان شاء الله ....
خالد انحرج مش عارف يقول ايه يقول ......وقال لسعد بس شفتك تعبان قلت وقف وانا اسوق مكانك لا تودينا في داهيه قام وبدل مع سعود سواقه علشان يبعد عنها. الا ان نورة (ان كيدهن عظيم ) قالت لأخوها وقف السيارة عايزة اروح الحمام ...
وفعلا وقف ونزلت وبعدين رجعت ركبت لكن من جهة خالد ورجعت لحركاتها والولد صبر لين وصلوا اسكندرية
ولما وصلو لقوا خالتها فى مشوار .... راحوا فندق وما لقوا الا جناح واحد فاضي ..... فحطوا نوره في غرفه مستقله وافصلوها بستار ....وخالد وسعد في الغرفه الثانيه ....
دخل خالد ياخذ دش وسمع سعد ويقوله انا بروح اكمل اجرائتات الفندق واطلب العشا ....ارتبك خالد وقاله لا تتاخر ...... طول سعد تحت وخالد منتظر داخل الحمام مش عايز يطلع خايف من نوره ...... وراحت نص ساعه وساعه وسعد ما رجعش فقرر انه يطلع من الحمام ويروح يقفل الغرفه على نفسه ......
اول ما فتح الباب والا الموبايل بتاعه يرن رنة رساله والثانيه وراها فاخذ الموبايل وقرا الرساله لقى فيه ( حبيبي خالد معاك نوره ممكن تجي الغرفه عندي. سعد اتصل وقال هيتاخر شوية ).....
اول ما قرى الرساله ويروح جري على غرفته ويفتح النور ويلقى وحده جالسه على السرير ومغطيه وجهها ..... خالد مش عارف يعمل ايه وقعد يسب ويلعن ويقولها خافي ربك !!! اخوك معاناواحنا اصدقاء يعني عايزةفضيحة ؟؟!! قامت وحضنته وفى اللحظة دى يدخل سعد اخوها ........
في هذه اللحظه ماذا هيكون رد فعل خالد .......
وكيف موقفه قدام سع د .......
وهيقوله ايه ........
وهل ممكن يصدقه .......
والمسكين جاتله صدمة واغمى عليه ......
سعد وأخته يضحكوووون ضحك هستيرى ويحاولوه يصحو خالد ويحاولو يقومونه .. ويقولون له قووم قووووووووم مافي نوره ولا شي ... طبعا اخت سعد مش بنت!! دى واحد من الشباب بس لابس عباه وعامل نفسه بنت عشان يعمله مقلب ومسكين خالد اكلها أكـــــــــــــــــــل هههههههههههههههههههه